23 juni 2006

Hein de Kort - Hein, Robin en Ger (1988)

Waarschijnlijk de enige keer dat ik vereerd was om voor lul uitgemaakt te worden, was toen Hein de Kort deze tekening voor me maakte tijdens De Stripdagen in Den Haag, in 1988. Klik op de tekening voor een veel grotere afbeelding. Het hondje is Hein's uitgever uit die tijd, Ger van Wulften. Ger stond erbij toen Hein deze tekening maakte en kon er smakelijk om lachen. Ik dacht, laat ik eens iets heel anders bloggen. Deze originele tekening plus een heleboel anderen zijn binnenkort te bewonderen bij Portfolio op de Incognito website. We (Gerard van der Wolf en ik) zijn al een heel eind op streek, en de komende weken gaan we de puntjes op de i zetten. Nog even geduld. Zodra de Incognito website officieël on line is, laat ik dat uiteraard ook via deze weblog weten. Ik ga daar trouwens gewoon mee door, dan kan ik mijn vele anekdotes en herinneringen kwijt uit de Incognito tijd. En nog veel meer.

Geen opmerkingen: