06 augustus 2009

Michel den Hamer - Stripblad Kazoo nr. 1


Een frequent terugkerende tekenaar op StripSter is Michel den Hamer. Ook het afgelopen jaar heeft hij deze site verrijkt met diverse strips, cartoons en covers. Die heeft Michel nu, samen met materiaal uit MYX en SFeerie, gebundeld in zijn zelf uitgegeven stripblad Kazoo.
Klik op de cover voor een groter formaat.
Kazoo nr. 1 bevat 20 pagina's op A5 formaat, en kun je bestellen voor € 2,00 plus verzendkosten. Stuur een mail naar Michel den Hamer en het komt voor elkaar.
Bekijk ook eens deze site van Michel, met fraai beeldmateriaal.
Op de website van Droomland kun je eveneens veel strip en-illustratiemateriaal van Michel lezen en bekijken. Zeker de moeite waard! (RS)

3 opmerkingen:

Blookies zei

LOL, Ik kwam net nog 2 strips tegen van Zookie :
Spock en Spocky #1 en #2.
Ik heb ze al jaaaren en zijn nog zo goed als nieuw !
Zookie heeft ooit eens voor mij hoesjes ontworpen toen ik nog DJ-de, ook die heb ik nog !

Robin Schouten zei

Hee, wat leuk William. Michel publiceert ook wel eens op StripSter: www.stripster.eu

Michel zei

Wat grappig! Dat moet DJ Blackadder zijn! Groeten van michel